onsdag 30 mars 2011

En dröm

Det är så många jag känner som går och flyttar hemifrån. Blir vuxna, skaffar hund och barn. Jag blir sugen, onekligen! Men inte än... Vill ut och resa och göra lite annat först.

Men jag har länge varit sugen på hund! i hade en Groenendael när jag växte upp. Vicky hette hon. Världens finaste hund! Mycket finare än dom som finns på google... Hon var så snäll och go på alla vis. Saknar henne som fan. Kan börja gråta när jag tänker på henne fortfarande.. gör det nu faktiskt. Så fin var hon.


Jag har hittat en vovvsing som jag tror jag skulle trivas bra med. En som är några storlekar mindre än Vicky var, men lika fin och go! Vad sägs om en sån här? Japansk spets, jag smälter när jag ser dom!

2 kommentarer:

  1. Hej, läste ett inlägg av dig om Dana, har varit hos henne innan men hittar inte numret nu, har du möjligtvis det och isf kanske du kan skicka det till mig, hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ja det kan jag skicka, men jag har inte ditt nummer? Kan du skicka det så får du hennes :)

    SvaraRadera