onsdag 23 mars 2011

För även en ledig dag måste ju fyllas

Jag har börjat vakna i tid på mornarna nu, det är verkligen jätteskönt! Att inte sova bort hela dagarna utan verkligen komma upp i tid. Klockan 8 var det idag och då är det lika bra att gå upp också. Har fått jobb imorgon på dagen, det är jätteskönt! Var väldigt orolig att jag inte skulle få nåt alls denna veckan. Tackade nej till en kvällstur för imorgon av den underbara anledningen (som jag inte sa till dom) att jag vill träna. Jag vet, det är inte bra... Men nu löste det sig och jag fick en dagstur istället.

På schemat idag står:
  • Städning
  • Solning
  • Mathandling
  • Matlagning
För ikväll kommer Dennise och Alex hit. Ska bli så himla kul, det var ett tag sedan vi träffades nu. Så för att kunna försöka matcha Alex senaste bjudning tänkte jag också bjuda på trerätters! Hahaha, det ska bli kul att se hur det slutar ;)


Jag och Niklas igår.. Ett kort som tagits för och skickats till min kusin Daniel och hans kvinna som ska gifta sig i vår. Det ska väl användas under bröllopsfesten så man kan få ansikten till namnen på listorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar