tisdag 15 mars 2011

Trött

Har jobbat hela helgen och mpndag och lite tidigare förra veckan. Fick frågan om jag kunde jobba kväll idag men det ville jag inte. Så sjukt trött jag är! Helt slut. Bara tanken på att jobba idag gav mig ångest. Fick lite panik av tanken när bemanningen frågade mig. Första gången det händer! Så jag är jätteglad att jag varit ledig idag. var uppe med tuppen och tränade lite body toning på morgonen när Niklas var i skolan och sedan åkte vi båda hem där vi sprang en runda på 6 km. Det är väl skönt att röra på sig i detta UNDERBARA väder, men mina ben var inte inne på samma spår som jag idag. Dom ville inte springa och jag tror det har med benövningarna på body toningen att göra. Kom iaf runt på ca 34 minuter, så det var inte direkt ett världsrekord. Men det hade blivit sämre utan Niklas som peppade mig. Så jag är nöjd med tiden ändå. Var skakig i benen när vi skulle köra hem så jag tycker nog jag gjort tillräckligt idag för att med gott samvete kunna avboka passen jag sat upp mig på för kvällen, nämligen spinning och flowing. Behöver inte två konditionspass och två styrkepass på samma dag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar