fredag 4 mars 2011

Fredag!!

Ledig fredag denna veckan med. Känna gött! caroline var här lite innan idag och vi bakade chokladmuffins och var ute och gick en promenad med stavar. Så fruktansvärt skönt det är att bara vara ute och gå och prata med en underbar människa! Helt sjukt! Man bara går och pratar och märker knappt vart tiden tar vägen och helt plötsligt står man framför dörren och vill inte gå in igen, man vill bara fortsätta gå och prata. Så kändes det idag. Men trots det så får man ändå gå in och säga hejdå, för idag ska jag vidare till Göteborg och träffa Alex och Dennise! Ska bli skitkul! Alex har lagat smarrig mat (hoppas jag ;) ) och vi ska bara äta och prata massa. Ska bli riktigt nice. Men så för att jag ska hinna göra lite grejer innan det är avfärd får jag dra mig mot duschen nu. Inte kul att komma dit och lukta skunk! Stavgång ska inte underskattas, det ska ni veta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar