tisdag 29 mars 2011

Och snart God Natt

Nä inte mer än nödvändigt. Bemanningen ville att jag skulle jobbat dubbla pass på mitt vak idag. Det ville inte jag. Jag tänker i mitt stilla sinne "skyll er själva när ni tackar nej till bra undersköterskor som pluggar i Vbg till sjuksköterskor. TYP DENNISE!" Ska fråga dom om det nästa gång jag pratar med dom om jag kommer ihåg det. Hela grejen är så sjuk...

Men imorgon är jag ledig! Så skönt.. Tänkte att jag skulle städa rummet, fixa mitt BankId, sola om jag kommer iväg utan bilen som ska på service imorgon, och kanske om det är möjligt träffa Niklas lite med.

Nu är jag trött. Jobbade 7-15 idag och har tränat Flowing och Latino Moves på Corpus. Är mycket nöjd med dagen och tänker därmed avsluta den nu innan jag blir på tok för trött. Måste vända tillbaka dygnsrytmen efter helgens eskapader! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar