fredag 25 mars 2011

Fredagkväll

en kommer firas på lugnast möjliga vis! Har jobbat 7-16 två dagar i sträck i  Varberg (dvs gått upp 4:45 två dagar på raken. Det är ok, men det känns framåt eftermiddagarna). Igår åkte jag direkt till Corpus efter jobbet för att först träna Body Toning med body buildern Line (det är det mest givande passet jag varit på tror jag. Sjukt bra tempo!) Efter det körde jag och Caroline lite själva i gymmet. mage och ben såklart, man får ju tänka på sommaren! Sen var vi på box i en timme och herre min gud, jag ska aldrig göra om detta igen på tom mage! Hur gött som helst med träningen, men jag hade inte ätit nåt sedan klockan 12 på dagen ungefär så jag var helt slut på energi när vi gick på boxen. Dålig planering, jag vet. Men man lär sig ju alltid nåt på det hela.

Imorgon jobbar jag 7-14 i Varberg, därav den lugna fredagskvällen. Och efter jobbet ska jag till Caroline med Dennise och några tjejer till på ett lite... intimt party ;)) Hehehe, nä tänk inga snuskiga tankar på det viset nu. Vi vill bara testa nåt lite extremare än bh-partyt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar