fredag 18 mars 2011

Beach 2011

Det är det nya passet som Corpus har börjat med. Första passet är imorgon och jag satte upp mig som reserv för några dagar sedan. Passet består av två delar. Först cirkelträning med fokus på core-muskulaturerna och sedan 45 minuter spinning. Tänkte att det lär ju vara skitkul! Ringde precis och frågade vad jag har för plats som reserv. Svaret var skrattretande. Nummer 22 på reservlistan! 24 reserver totalt på ett pass som har plats för 20 deltagare! Känns som att jag får vara snabbare med att boka detta nästa vecka... ;)

Lite ledsen blir jag. Även om jag skrattar åt det hela. (Seriöst, det var inte dåligt med folk! Hoppas nu fan att alla dyker upp som kommit med på listan.) Det hade varit sjukt gött med ett sånt pass. Har inte hunnit träna så mycket denna veckan för att jag jobbat kvällar hela tiden. Och jag kommer inte kunna springa med Niklas på lördag för då har han match. Söndag jobbar jag 12-21. Så jag får köra nåt eget på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar