onsdag 2 mars 2011

Dom säger att man har 30% kvar att ge när man är så trött att man vill spy

Idag tog jag igen förlorad sömn för igår natt. Då kunde jag verkligen inte somna. Det är fruktansvärt! Dennise, Cattis och Alex var sist med att åka härifrån vid 23.30 ungefär och jag gick raka vägen till sängen, men kunde inte somna. Skitkul när man vet att man ska upp klockan 5 för att jobba och träna dagen efter. Men allt går! var det något jag lärde mig, så var det väl just det. Gårdagens träning var först 45 minuter FLowing, ett för mig nytt pass som var väldigt roligt. En del teknik kvar att lära mig, så det blir fortsättning på det. Har träningsvärk så det räcker i alla fall ;) Efter det var jag väldigt trött och var väldigt arg på mig själv för att jag satt upp mig på spinningen direkt efter. Jag ville inget hellre än att åka hem och vila! Men nej, så blev det inte. Och trots min mycket negativa sinnesstämning gjorde jag ett förhållandevis bra pass. Kunde väl tagit ut mig lite mer, men det ville jag inte. För lite sömn, för lite mat och ett tidigare pass i ryggen. Då är det ok att köra 90%.  Och jag var riktigt stolt över mig själv när jag gick från Corpus. Jag trodde inte jag skulle klara av dagen så bra som jag ändå gjorde. Det är skönt att veta att man har så mycket mer att ge, även när man känner att man vill stupa när som helst. Fantastiskt. Men jag gick och la mig vid 21:30 på kvällen. Sov jätteskönt till 8 på morgonen, somnade om och gick upp klockan 9. Nu tänkte jag göra ett litet städ på rummet innan  jag får åka till jobbet. Det behövs... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar