onsdag 9 mars 2011

Lycka!!

Idag fick jag ett telefonsamtal från en enhetschef på en avdelning i Varberg som undrade om... håll i hatten nu... JAG VILL HA ETT VIKARIAT PÅ HENNES AVDELNING! Klart jag vill! 2 maj-19 juni och efter det ska jag gå på sommarvikariatet på samma avdelning i 8 veckor. Det första är på 83% (alldeles jättelagom!) och det andra kommer nog vara på mellan 90-100% Jag är överlycklig! Det är ju helt perfekt, då kan jag vara i stugan hur mycket som helst när det är fint ute och allt, och jag kan planera saker. Bara det... det känns helt underbart! Ett schema.. wow! Så underbart!

Men nu måste jag plugga lite diabetes och insulin, för idag ska jag göra prov för att få deligering i det på Järnvägsgatan. Och efter provet ska jag jobba kväll där med :) Åh så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar