måndag 25 oktober 2010

Underbart väder! Underbar dag!

Jag började dagen med att köra mamma till jobbet klockan 7 för att ha bilen till Hyssna kl 10 där jag snällt förklarade för chefen att jag måste tacka nej till timvikariatet i hemtjänsten. Väldigt bra start på dagen! Han var jättesnäll och sa att om jag inte får mycket tider är det bara att höra av sig igen så finns det nog plats för mig då. Känns riktigt gött. Jag fick besked från sjukhuset i Varberg att jag kan börja min upplärning där redan imorgon och fortsätta till torsdag. Åhh det känns helt underbart! Ikväll åker jag ner till stugan med pappa. Får ta mig fram på cykel där nere och det känns helt ok ändå. Lite regnigt ser det ut att bli, men med bra kläder är det inga problem.

Solen skiner och det är bra temperatur i luften. Det finns ingen anledning till att sitta inne en hel dag som denna! Tog en liten fotorunda i skogen tillsammans med min (modell)katt Missan. Helt underbart!! 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar