fredag 22 oktober 2010

Mandelmusslor

 Det blev dagens projekt. Och jag fick användning för formerna jag köpte i Paris! Dom formerna på vilkas förpackning man kan läsa saker i stil med "och när du blandat färdigt smeten ber du en vuxen sätta på ugnen." Tack Frankrike. Kul att ni förutsätter att såna former endast kommer köpas av människor (läs barn) som inte får vara i köket själva. Men tänka sig att det finns faktiskt folk med mer köksvana än så! Jag känner mig nästan kränkt. Men mina mandelmusslor blev åtminstone fina och goda! Formerna var alldeles perfekt stora. Det enda man kan kritisera är att endast en nalles huvud hänger ihop med kroppen. Några blev dessutom krigsveteraner med saknade ben.Men vad gör det? Klart att det inte hade varit så kul att bjuda små barn på nallar vars huvuden trillar av när man tar i dom, men nu behöver jag inte ställas inför några sådana situationer ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar