söndag 24 oktober 2010

Trött

Jag har nog skrivit om det tidigare, men jag är trött av mig nuförtiden. Kanske har det med förkylningen att göra. Eller att det är höst. Höst är mysigt, men det är mörkare. Eller kanske bara så att jag behöver sysselsätta mig mer på dagarna. Får se om det bli nån ändring på det i veckan! Imorgon ska jag till Hyssna och prata med chefen för hemtjänsten. Säga att jag inte kan ta det jobbet för att jag fått ett annat (bättre) erbjudande på Varbergs sjukhus. När jag "dumpat" honom ska jag ringa dit och bestämma träff med dom i stället. Och förhoppningsvis får jag tillbaka min almanacka imorgon också. Har saknat den. Mycket. Jag har en del att se fram mot i veckan i alla fall! Till helgen ska jag och några gamla bekanta hitta på något enkelt och trevligt. Inget stort och jobbigt för då lär vi få skjuta upp det en helg till... ;) Nä det ser ut som en bra vecka jag har framför mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar