tisdag 5 oktober 2010

Nervös jag börjar bli, yees

Imorgon är jag på väg mot Landvetter eller redan där vid den här tiden. Jag ser fram mot att åka ner, men det är första gången som jag åker utomlands själv. Och det faktum att jag kan bli sprängd i bitar (rent hypotetiskt alltså. klart att det inte kommer hända!) gör faktiskt inte saken bättre. Konstigt va? Vem vill inte flyga till ett land där terrorhoten är överhängande... Det verkar som att jag är en av dem idioterna. "Men chilla, det är lugnt! Sånt händer aldrig mig!" På ett sätt är det ju bra att det är så mycket varningar. Min interna källa säger att det kryllar av poliser överallt. Säkerheten är ju på topp, det hade varit värre om dom inte hade haft en aning och så bara helt plötsligt smäller det. Utan en enda förvarning. Nu kan jag ändå undvika platser som är lämpliga mål. Inte för att jag vet vilka platser det är, men Eifeltornet blir nog inte besökt innan det hela lagt sig. Om det hinner lägga sig innan jag åker. Vi får väl se bara! Det ska bli kul att få återse Sara och det är därför jag åker! Vad vi åker och kollar på sen spelar ingen roll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar