tisdag 19 oktober 2010

Förberedelser

Imorgon är det rekryteringsmässa på Borås Arbetsförmedling. Jag och Niklas ska dit och just nu printar jag ut 12 CV var som kommer spridas hos bemanningsföretagen! Jag kommer drömma om det där ljudet skrivaren ger ifrån sig när den skriver ut papper. "Dääh dääh däääääh. Dääh dääh dääääh. Diiiiih dödö diiiiiiiiii! ..."

Värt att notera är att vart tredje papper skivs ut blankt bara för att jag valde att markera det som skulle skrivas ut. Det personliga brevet ska inte med, men skrivaren verkar vilja påpeka något när den likt förbannat trycker ut ett papper där det skulle stått. Hela tiden.

Jag vill också säga att jag är härligt mör och har träningsvärk i stora delar av kroppen. Känns gött! Seriöst, jag gillar träningsvärk. Då har träningen gjort nytta. Visserligen är jag sjukt otränad just nu, men det är bara tillfälligt. Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar