måndag 4 oktober 2010

Frisk igen!

Eller iaf typ. Jag har inga känningar i halsen, så jag tänker träna imorrn kväll :) Har jobbat lite igår och idag också. Trevligt. Är en olustig erfarenhet rikare efter idag... Man lär sig nåt varje dag!

Imorgon har jag bara två saker på schemat. (Kanske tre)
1. PACKA!! Åker ju på onsdag, så det är dags nu. Och så klart, skriva ut boardingkort och grejer med.
2. Träna igen :D :D
(3. Kanske åka till Borås med Caroline och försöka hitta en skinnjacka)

Har skickat bud med min faster som är på Ge-Kås (åhh den lyckosten!) att hon skulle köpa stickor till mig om hon hittade några. Eller ja, hon erbjöd sig eftersom hon ändå var där när jag ringde och frågade om hon hade några som jag kunde låna.

När jag kom hem från jobbet idag satte jag mig och virkade en ful liten grej. Inte så mycket för skapandets och det estetiska som för lugnet det ger. Väldigt lugnande och effektfullt måste jag säga! Är nu ännu mer peppad på att börja sticka min halsduk (eller vad det kommer bli)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar