torsdag 21 oktober 2010

Lycka!

Efter att ha känt efter noga har jag kommit fram till att jag kan tänka mig att ge upp timvikariatet i Hyssna för att få jobb på sjukhuset i stället. Sa det till personalansvarige i Varberg och hon tyckte det lät bra. Jag med! Så på måndag ska jag prata med chefen i Hyssna och förklara läget, och sedan ringa till Varberg och bestämma tid för upplärning under veckan. Feels good! Det rör sig itne bara om en avdelning där utan flera och när jag kommit in i det kan jag tänka mig att jobba natt också vilket så klart ger ännu mer tider. Jag är skitnöjd! Klart att det hade varit kul att kunna ha både och, men det blir nog lättast så här. Det är inte kul att säga nej till tider hos en för att man redan har jobb hos en annan. Nej, detta blir nog riktigt bra! Dom verkar så trevliga också. Det verkar himla bra i Hyssna också, men ja, ni fattar nog. Om det är nån som är sugen på ett timvik i hemtjänsten så ring dit och hör efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar