måndag 7 februari 2011

Kul! Här sitter man och skriver ett jättelångt och bra blogginlägg när datorn helt out of nowhere bestämmer sig för att starta om sig. Well, FUCK YOU! Det krävs tydligen mer än en tablett rosenrot för att jag ska hålla mig på gott humör idag...

Hur som helst. Är idag (mer eller mindre) ofrivilligt arbetslös eftersom pappa behövde bilen idag. Tog en underbar sovmorgon, åt en kanonbra frukost och härnäst tänkte jag sikta in mig på pannkakorna jag och Niklas stekte igår. Niklas har en dold talang, kan inte säga att jag klagar. Hans pannkakor blev perfekta! Det är fyra över, passa mig perfekt. Hett tips, blanda i 1 port havregrynsgröt i pannkakssmeten. Då blir pannkakorna mer mättande och nyttiga. Jag tycker inte alls dom smakar dåligt av det heller.

Har kollat på Ps. I love you idag. Underbar film. Sällan jag gråter fullt lika mycket som när jag kollar på den. Lööv it. Älskar filmer där man (typ) kan känna igen sig själv eller i alla fall sätta sig in i filmen själv. Som nu när allt är bra med Niklas igen, då kan jag ju associera mer med filmen. Alla kan väl göra det på ett eller annat sätt med dom flesta filmerna antar jag. Man kan ju vrida och vända på det hur mycket som helst. Undantagen är väl action och science fiction. Jag kan tyvärr inte påstå att jag kan associera mycket till dom genrerna. Än. Hehe, vem vet vad som händer imorgon? ;)

Jag vill inte vara en jobbig människa som inte skriver B när jag skrivit A. Angående Niklas är allt bara bra nu. Vi tog en (kort) men intensiv paus för två veckor sedan. Det gjorde ont. Absolut det tuffaste jag gjort i hela mitt liv. Men det var för att få allt att funka och bli bättre. Och det verkar som att det har gått mycket bra så här långt! Allt känns kanon. Och jag vill tro att allt kommer funka hädanefter. Det är ju aldrig för sent att ändra sig. Bättre sent än aldrig, right? :)

I eftermiddag ska jag fixa mina ögonbryn. Har inte gjort nånting med dom på typ nån månad. Om det räcker. Så det finns en del att jobba med. På onsdag ska jag klippa av mig håret också, det ska bli så grymt! Tänker mig page eller liknande. Längtar som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar