söndag 13 februari 2011

Igår var jag och Niklas och en drös folk till hos Daniel på tacokväll. Vi åt hamburgare och hade väldans trevligt. Spelade spel, pingis, Wii m.m. och jag tror jag var den som somnade sist. Nån gång vid 4 eller nåt. När jag insåg att jag var den ende som var vaken framför Butterfly Effect tyckte jag att det fick vara dags att lägga mig och sova jag med. Sov till 10 ungefär, käkade lite frukost (hamburgare för den som ville fanns) och sen åkte vi hem. Hemma fick jag, Niklas och Tobias hjälpa till med lite trädröjning. Jävligt gött faktiskt när det är så fint väder ute! Dagen efter var det med, och bättre kunde det ju inte blivit. Väldigt skönt att gå runt och röja upp bland träden i några timmar.

Ja sjukt intressant inlägg, jag vet.. Är imponerad om nån bemödat sig läsa klart måste jag säga. Cred till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar