måndag 7 februari 2011

jag vet. Idag är det den 7 februari och det är väldigt naivt av mig att tro att det är vår på gång ute. Men jag tycker det är det! Att det som nu helt plötsligt börjar toksnöa är bara lite otur. Det kommer ändå inte lägga sig heller. För tjälen börjar släppa, för att det typ är vår :D Yeah, jag älskar våren. Allt börjar leva igen och man har den bästa tiden på året framför sig. Man kan se framsteg varje dag. Som nu, när man vaknar upp så kan man se lite mer bar backe än dagen innan. Och det är plusgrader ute, vilket tillåter mig att springa utomhus. Jag tycker inte det är lika kul när det är minusgrader och halt så då gör jag det inte. Och jag får sån lust att cykla! Vet inte varför, den bara kommer. Jag har åkt på en släng av nåt förkylningsliknande igen också. Har lite ont i halsen, men jag tänkte att det skulle gå över tills imorrn då allt drar igång igen. Jobb 7-16 i Vbg och sedan träning. Box och eventuellt latino moves. Får ju inte missa det! Älskar box. Det är grymt! Jag och Niklas ska faktiskt köpa oss ett par handskar och armmittsar. Så vi kan puckla på varandra efter löprundorna. Sounds like a plan to me.

Och se, just som jag skrivit klart detta inlägget övergår snöandet till regn. Visst är livet underbart? Snart det är det vår på riktigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar