fredag 25 februari 2011

Fredag!!

Ja idag är jag ledig igen. Skönt, jag har inte ens behövt tacka nej den här gången. Tanken idag är att jag och Niklas ska åka ner till Varberg och vara där i helgen. MEN, Niklas har gått och blivit sjuk. Så tråkigt! Han hade jättehög feber igår så han kommer inte vara speciellt pigg i helgen heller då. Och jag ska jobba 14-22 både lördag och söndag. Vet inte riktigt hur vi ska göra... Det är ju en del att väga in.
1) Niklas kan återhämta sig bättre i en lugn och skön miljö.
2) Jag vill inte bli smittad igen.
3) Han kanske har det bäst om det finns nån som kan hjälpa honom även efter klockan 2 på eftermiddagen och då även blir frisk snabbare. Typ matlagning, det är ju inte så kul om han är febrig i helgen med.

Ack och ve, vilka bekymmer. Jag skulle kunna sluta måla f*n på väggen och ringa och prata med honom i stället. Låter som en bra idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar