onsdag 23 februari 2011

En ledig och underbar dag

Inatt har jag fått en underbar och efterlängtad sömn. Så skönt efter att i förrgår jobba 14-22 i Vbg, komma hem 23, gå upp klockan 5 och jobba 7-16 igår och direkt till gymmet för Box och Spinning efter det. går kväll gick jag och la mig runt 9 på kvällen. Sov till 8 i morse. Så fantastiskt skönt! Har redan tackat nej till att jobba kväll idag för då är jag upptagen. För idag är ingen vanlig dag, för idag är Isabelles födelsedag! Ska ut till Carro och fira Isabelles 3årsdag. Hon är så söt.

Innan jag åker dit har jag lite tvätt att ta hand om här hemma. Och eftersom vädret är så fint tänker jag ta en promenad! Det är ju nästan vår ute ;D Hade varit skönt att springa, men efter gårdagens träning känner mina ben att det är en mycket dum idé... Men en promenix är inte fy skam det heller! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar