lördag 4 december 2010

Trötter

Har jobbat 14-22 i Varberg på kirurgen idag. Ett litet missöde gjorde att jag inte mådde sådär jättebra ett ag, men det resulterade inte i något allvarligt. Vad jag vet än iaf. Annars hade vi fulle upp hela kvällen. Alla i gruppen var från bemanningen, dvs. ingen ordinarie. Varför? Jo det var julfest. Som tack för att (eller för att vi skulle) ställa upp att jobba denna dag bjöds vi på pizza! Varbergs pizzeria, inget jag rekommenderar.. inte alls faktiskt. Men gratis är ju iaf lite gott ;) Och det mättade så jag är glad ändå.
Har inte gjort mycket annat idag. Men en bra dag på jobbet. Kändes att jag gjorde bra ifrån mig (bortsett från det missödet som jag inte orkar beskriva på bloggen nu). 

Nu är det godnatt som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar