måndag 6 december 2010

För första gången

Har haft ett väldigt spännande och roligt möte med ett medium idag. Väldigt mycket stämde. Inte allt, men vissa saker var väldigt träffsäkra. Ångrar det inte och inspirerades mycket. T.ex sa hon att jag ska plugga vidare och jobba med människor. I min nuvarande situation såg hon att mitt jobb var mycket "in och ut, in, ut, in, ut.. " vilket jag kan tänka mig rörde sig om jobbet på sjukhuset där jag varit mest det sista. Hon sa många fler saker, men dom tänker jag inte skriva här ;) Jag rekommenderar det iaf. Det var väl mest det jag ville säga.. Är ni sugna, testa! Dana tar bara 100 kronor :)

1 kommentar:

  1. för första gången? det räcker nog med en gång ;) du vet, det är sånt här som jag brukar tänka att folk som har för mycket pengar gör när de har fått slut på idéer att slösa sina pengar på ;)

    SvaraRadera