torsdag 2 december 2010

Trött som fan

Klockan 7:30 kom jag ut från avdelningen där jag spenderat natten. En av de två längsta nätterna i mitt liv. Vak är inget jag rekommenderar. Dessutom var tanken att jag skulle tillbaka till samma avdelning samma dag klockan 14 för att jobba till 22. Igår när jag tackade ja till vaket tänkte jag inte så mycket på att jag redan hade ett pass då överhuvudtaget. Dumma mig. Men jag är glad att jag tog det, för ingen annan ville ju tydligen. Jag gjorde en god gärning där, när jag sa ja efter body toningen på Corpus. Men när jag kommit ner med hissen ringde jag bemanningen direkt och bad dom hitta en annan för det kvällspasset. Det är jag väldigt glad för nu. Vaknade prick 13.00 och är sååå seg i huvudet! Hade jag ahft kvar passet skulle jag i detta nu (13:28) befinna mig ungefär i Veddige för att börja jobba om 30 minuter igen. Fy fan, hemska tanke!

Jag har bokat om min klipptid, så snart ska jag åka till Kammarberg för att fixa till håret. Känns skönt det med. När jag kom hem från Vbg halv 9 idag var jag väldigt pigg och tänkte först att det nog itne skulle vara några problem att klippa sig 10:30. egentligen itne så konstigt, jag hade väl komit över den där gränsen efter 24 timmars vakenhet i sträck... Mamma fick mig tack och lov på andra tankar. När jag väl la mig somnade jag direkt och sov som en stock! Hade inte varit kul att avbryta det nån timma senare för att klippa sig. Nu måste jag dra. Får hinna tvätta håret innan jag åker. Och kanske äta nåt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar