lördag 4 december 2010

Julklapp

Sitter och funderar på vad man ska ge folk i julklapp... Vill ju inte köpa nån pryl som bara kommer stå och samla damm i massa år och som dom kommer hata utan att vilja säga det till mig för att det skulle såra.. Jag vill fixa upplevelsepresenter! Nackdelen är att många är rätt dyra.. Jag har lite dålig fantasi också, så jag har mest kollat på typ liveit.se och liknande sidor. Där kostar presenterna som är aktuella nära 1000 kronor. Just nu är det mammas och pappas jag funderar på, och visst skulle jag kunna nöja mig med typ middag eller nåt men det vill jag inte! Det ska vara något minnesvärt och speciellt. Har en idé som jag ska kolla upp på måndag. Dykning i Göteborg skulle kanske vara bra? Känner en kille som kan hjälpa mig fixa det, men det är priset som avgör i slutändan...

3 kommentarer:

  1. kolla på coolstuff.se, de har en del grejer som inte är så dyra, bland annat chokladprovning ;) Annars kanske du kan skicka dem på någon revy/teater/liknande? :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är en bra idé. Men pappas present till dom är att gå på robert gustavsson :P Så jag tänker att bjuda på restaurang kankse inte är helt fel ;)

    SvaraRadera
  3. Troligen inte alls fel, restaurang är aldrig fel! :)

    SvaraRadera