torsdag 30 december 2010

Igår blev sent. Sara var här och vi pratade långt in på småtimmarna.Gött att se henne igen, fan det var längesedan! Tråkigt att hon inte kunde stanna kvar i Sverige längre än hon gör.

Vaknade några gånger idag på morgonen. Ibland älskar man sina katter mer än vanligt. Som när dörren står på glänt, katten har sovit i sängen hela natten och bestämmer sig för att fixa mat klockan 7 på morgonen. Istället för att då buffa upp dörren så ställer sin den älskvärda lilla saken och krafsar, sådär gulligt, på dörren tills jag går upp och öppnar den lite till. Så söter hon är. Själv gick jag upp runt halv 12 eller nåt. Klockan 8 på morgonen tackade jag nej till att jobba kväll i Varberg. Trodde först det var nyårsafton idag. Lena på bemanningen verkade inte tycka det var roligt. Blev inte gladare när jag tackade nej. Jag upplystes vackert om att hon hade 5 luckor som skulle fyllas inför kvällen. Men nä fan, jag ville inte offra denna kvällen. Ska jobba där hela helgen ändå. Ikväll ska jag till Assberg och träffa några goa tjejer från gymnasietiden. ska bli så roligt! En har blivit gravid men mer vet jag inte vad dom gjort sen vi sågs sist. Ska bli niiiice!

1 kommentar: