lördag 11 december 2010

Tillbaka till internet

De senaste 17 dagarna har jag jobbat 15. Ser fram mot att vara ledig imorgon! Men det är skönt med jobb. Bättre med för mycket så man kan tacka nej, än att få för lite. Denna vecka har spenderats i Varberg. Bott i stugan. Den är inte vinterisolerad. Men vi har grymma element som väger upp det hela. Det bästa med att bo ensam i stugan är att jag bara har mig själv att ta hänsyn till. Så om jag kommer hem från jobbet, trött och sliten. stör det ingen om jag lägger mig i soffan och kollar på TV resten av kvällen. Med små matpauser såklart. Det är riktigt skönt.

Från en sak till en helt annan. När jag var hos Dana fick jag höra att jag har ett visst kontrollbehov. Kan inte förstå varifrån hon fick det.. En riktig fullträff som jag bekräftat under veckan. Jag ska ta tag i det problemet nån gång snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar