tisdag 30 november 2010

idag

Sitter och glor på Äntligen Hemma där jag kanske kan få syn på min kusins man i bakgrunden. Spännande! Han var en av de delaktiga när de satte in köket i huset dom jobbar på nu.

Idag har jag jobbat och haft det trevligt. Lugnare dag än sist på Järnvägsgatan då en helt naturlig, men likväl ledsam händelse inträffade. Visserligen lugnt och på ett humant sätt efterlängtat. Men det känns ändå. Ni som varit med om det förstår säkert.

efter jobbet gick jag in till expert för att trycka upp kort till mina smått försenade Tack-för-uppvaktningen-på-min-student-kort. Bara ett halvår försenat, men vem tänker på det? Sen smet jag in på sjukhuset för att föröska bli blodgivare. Fick höra att mitt Hb  förtfarande är lite lågt. Men bara gränsfall nu, så jag ska tillbaka i januari. Tänker äta mycket järnrik kost fram till dess :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar