fredag 26 november 2010

25 november

Igår kollade jag och Niklas på nya Harry Potterfilmen. Den var bra, men rätt seg. Det är ju ändå en måste-se-film. Ska bli intressant att se den sista filmen. Jag har inte läst böckerna, men jag tror jag har listat ut vilken den sista horrokruxen är. Men det tänker jag inte avslöja här ;) Niklas är den enda som kan gå i god för mig om jag har rätt. Jag tror jag har det. Hehehe.

Idag har jag jobbat. Och sovit. Vaknade vid 11. Tänkte hinna äta frukost och middag innan 13. Dum planering. I själva verket borde jag ätit allt jag skulle behövt innan klockan 12. Men så bra är jag inte alltid på att planera. Istället sitter jag i bilen på väg hem för ett snabbstopp innan jag åker vidare till Vbg när jag upptäcker att klockan är 13:00, alltså en timma innan jag börjar.. Jävligt ointressant för er att läsa, men jag blev iaf stressad. Trodde nämligen att jag hade två timmar på mig och kunde sega lite innan  jag körde ner. Så blev ju då inte fallet. Men jag hann! Woho! Och passet gick skitbra. Trivs jävligt bra där nere nu. Feels good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar