torsdag 11 november 2010

Trötter

Veckan har gått fort. Varit i Varberg och jobbast järnet. I tisdags skulle jag varit ledig, men fick hoppa in för att sitta vak för en charmigt sur och misstänksam liten dam. Idag och igår introducerades jag för kirurgi/palliativa avdelningen 2A. Jag kommer nog trivas väldigt bra där! Gör det redan så det får se till att hålla i sig!

Nu är jag helt slut. Är på ett väldigt ogilla-allt-och-alla-humör. Passa er. Kul ändå att vakna upp hemma efter att Niklas kört hem oss från Varberg och se att det ligger massa snö på backen. Mysigt! Snart får vi ta fram adventsstjärnor och ljusstakar och allt! Längtar. har planer på att göra hela stugan riktigt julig också. Kommer nog börja inredningsrenoveringen med att lägga in lite fler mattor. Mormor hade visst några över. Det kommer inte bli snyggt. Inte nånstans. Men skönt! Golvet är iskallt nu. Annars är det kanon, men lite fler mattor är nog inte fel.

Imorgon ska det beställas tågbiljetter till Malmö och Lady Gaga. Hade sett fram mot att träffa Josse samtidigt som vi skulle beställa dom, men omständigheterna gjorde att planerna gick i stöpet. Telefonkontakt blir det i stället. What to do..?

Kvällen kommer bjuda på filmmys med Carro och Anders framför filmen Späck. Ska bli asgött. I min nuvarande sinnesstämning kan jag nog inte riktigt beskriva hur gött det ska bli. Asgött!

Livet känns bra. Jag är trött och sliten = trött, grinig och lättirriterad (ordbajsare?) men längst in mår jag jävligt bra! :D




En kvällstur på stranden


Fiiin :)


Fotomarodören ;)


Så här mycket snö kom det som mest i Varberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar