torsdag 23 september 2010

Trött på när skiten krånglar!

Här sitter jag och ska försöka boka en flygbiljett till Paris med Air France. Jag fyller snällt i alla uppgifter och kontrollerar att alla siffror stämmer. MEN! När jag ska betala med mitt lilla Visa-kort så kommer det gång på gång upp ett felmeddelande som lyder: "Payment information is invalid. Please verify your information." Jo tack, jag känner igen det där. Har Swedbanknåt lustigt system som gör att jag kan betala vissa saker över internet som t.ex. biobiljetter, men inte... hmm...flygbiljetter?! Precis samma skit hände när vi skulle betala Spanienbiljetterna. Det är ju solklart att nånting inte stämmer här. Och inte helt oväntat kan man inte få personlig service klockan halv elva på kvällen och reda ut problemet direkt. Tyvärr. Det kan vara så att nåt har hänt som jag inte förstår mig på, men hur troligt är det? ;) Nä nåt är helt klart fel... Får ringa och förklara mitt problem imorgon bitti. Klockan 07.00 ska jag ringa. Då ska vi se hur morgonpigga dom där små nissarna är! HAHA!! Troligt är ju dock att jag är tröttare än dom är, men ändå! Jag ska ringa tidigt bara för att.

Nu ska jag lugna mina nerver med lite mat. Det ska vara bra efter att man tränat har jag hört. Och drick te! Det ska ju vara lugnande och avslappnande. Får se hur det funkar ikväll. Lär behöva en hel hästdos med lugnande te...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar