fredag 17 september 2010

Lyrisk... i uppluckringstillstånd... jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv!

Hela jag är alldeles skakig och jag har nog inte riktigt fattat vad jag har gjort. Men jag är glad. Och det känns jävligt bra! Allting går ju att lösa om det skulle gå åt he*vete. Jag menar, blocket är ju kanon! Och Norge känns mycket närmare och mer tillgängligt än det nånsin har gjort. Världen ligger för mina fötter från och med imorgon! Detta är det mest vuxna jag gjort hittills och det har gått så fruktansvärt fort. Jag vill helst inte kalla det för impulsgrej, men det är det när det kommer till kritan. Men en bra sådan! Vem vet vad som hänt om jag missat den här chansen? Spännande är det onekligen. Man kan säga att detta är en historisk händelse i mitt liv. Ju mer jag tänker på det, ju gladare blir jag! Det är helt overkligt! Jag älskar det! Jag har som sagt inte slutat skaka eller lugnat ner mig än, men det är på väg åt rätt håll iaf. Snart kan jag återgå till sysslorna jag har. Imorgon kan jag börja drömma på riktigt. Ååh ljuva framtid, du ser så ljus ut! Det är för bra för att vara sant. Snart kommer hållhaken. Men den kan inte vara så dålig att den kan få mig ur mitt verkliga delirium. Åh herregud! Jag är glad!

(Detta skrevs  för några dagar sedan. Jag vågade inte publicera direkt pga av alla känslor som rörde sig då. Hur objektivt kan man bedöma såna här saker när man är i ett uppstressat, euforiskt tillstånd? )

Notis: Jag köpte aldrig den husbil jag syftar på i inlägget. Jag blev av med 2000 kronor som jag idiotiskt nog la i förskott i tron att detta var ett tillfälle som måste tas vara på innan någon annan köpte den. Var aldrig så naiva. Lägg aldrig ett förskott eller nånting alls innan ni kollat upp vad det är ni köper. Och lite inte på säljaren eller bilderna på internet. Dom kan ljuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar