tisdag 7 september 2010

Min bästa vän!!

Tu me manques
C'est quand tu es loin de moi
que je vois combien je t'aime
combien ma vie est vaine sans toi.

 J'ai l'impression de marcher en aveugle
dans une ville déserte
de voguer solitaire sur une mer sans rive.

 Il n'est pas un instant que je ne songe à toi,
mon coeur et mes pensées
sont avec toi... Où que tu sois.

Je t'aime... et je t'attends.

 __________________________________________________________________________
Jag saknar dig
 Det är då man är borta från mig 
Jag ser hur mycket jag älskar dig
 hur mitt liv är tomt utan dig.

 
Jag känner för att promenera blind i en övergiven stad 

att segla ensam på ett hav utan strand.

 
Det är inte ett ögonblick att jag tänker på dig,

 mitt hjärta och mina tankarär med dig ... Var du än är.
 
Jag älskar dig ... och jag väntar.



Jag saknar dig Sara!!!


(Jag reserverar mig för eventuella felöversättningar och skyller dessa isf på Google Translate)

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig
    Det är när du är långt bort ifrån mig som jag förstår hur mycket jag älskar dig
    hur tomt mitt liv är utan dig

    Det känns som att vandra blind i en övergiven stad, som att segla ensam på ett hav utan strand.

    Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig
    Mitt hjärta och mina tankar är med dig... var du än är.
    Jag älskar dig och jag väntar på dig.


    KOM HIT!

    SvaraRadera