torsdag 30 september 2010

Sjuk :(

Igår kväll kände jag att nåt höll på att hända i min hals. Mycket riktigt, en förkylning har nu brutit ut. Det känns som om halsen är dammig och äcklig och precis som alltid kommer den vid ett mycket olägligt tillfälle. Jag har precis köpt gymkortet och tänkte träna på ordentligt innan Frankrike nästa vecka, men det kan jag ju glömma nu. Man ska aldrig träna när man har ont i halsen. Och de enda jobbtiderna jag fått för månaden är fredag,lördagoch söndag. Dom får jag nog byta bort också, för vilken pensionär eller arbetskamrat vill ha en förkyld timvikarie rännandes på stället? Tråkigt är det. Men det är bara att bita i det sura äppletoch sjukanmäla mig och avstå från passen ajg tänkte gått på. Blir kanske bra till måndag så jag kan köra hårt till på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar