måndag 20 september 2010

Nu sitter jag med katten i knät och hör regnet smattra på rutan. Hösten är här. På både gott och ont.

Jag har idag varit på Sätila Vårdcentral och blivit rundvisad i lokalerna. Det var en slags intervju som nog inte leder nånstans. I Januari kan dom börja anställa timvikarier. Då behöver dom göra det, men nu finns inte pengarna. Och i januari är jag förhoppningsvis i Norge och jobbar för en kanonlön!


Efter intervjun åkte jag in till Forsbergs Fritidscenter och pratade med en kille där om vad jag skulle kunna välja bland för husbilar om jag vill bo i en sådan över vintern i Norge. Skulle jag vilja ha en vinterisolerad som jag skulle överleva i skulle den gå på ca 3-400 000 kronor. Inte direkt vad jag har i bakfickan, så dom planerna har jag lagt ner nu. På schemat ligger ist intensiv jobbsökning i Östfold. Löser sig jobb löser sig lägenhet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar