måndag 27 september 2010

Kroppen är nöjd!

Har precis avslutat första spinningpasset för hösten. Det känns jävligt bra! Är trött som fan i benen och känner mig peppad att gå på body toning imorgon bitti. Kroppen är alldeles överlycklig nu. När jag åkte hem kunde jag riktigt känna hur alla lyckohormoner som kommer fram när man tar i ordentligt spred sig i hela kroppen och gjorde mig på riktigt... festhumör! Tur för alla som inte åkte med mig i bilen, för jag sjöng med i alla låtar som spelades hela vägen hem. Högt och med en grym inlevelse! Nån borde upptäcka mig snart och göra mig till världsstjärna..

Innan det var jag ute hos min faster och kollade på lite (mycket) kläder som hon har rensat ur sina garderober. Det blev några plagg.. Fick bråttom i slutet för  jag hade min spinningtid att passa så det blev att jag bara slängde med mig några grejer. Några var rätt fina faktiskt :) Kännes mig nöjd med dagen nu :)

Och just det ja, jag rakade Niklas hår idag också. Blev rätt bra faktiskt, men det var några ångestfyllda minuter innan vi satte igång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar