tisdag 21 september 2010

Nu är jag härligt trött i kroppen! Har hållit igång hela dagen med än det ena, än det andra. Började dagen med en runda på 5 km. Mycket dåligt tempo, men det var inte menat som nån prestationslöpning heller. Det var mest för att det var så jävla gött att röra på sig i det underbara vädret. Hur gött som helst! Sen skulle det handlas mat och målas hyllor och som avslutning fotbollsträning på kvällen. Känns som att jag blivit lite inspirerad av en viss hurtbulle jag känner ;)

Jag har faktiskt hunnit söka lite jobb också. Eller ja, ett.. men det får räcka för idag! :)




Och vem vill inte bo så här? Seriöst, det kan ju  inte bli bättre! Ett kriterium jag har för mitt framtida hus är att det ska ligga på en plats där man ska kunna gå naken i trädgården utan att oroa sig för att nån ser. Inte för att jag gör det, men man ska kunna! Och självklart, en vacker utsikt på det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar