fredag 10 september 2010

Närmar mig ett bryt!

Jag har inte en aning om vad det är med mig, men jag är skitirriterad på allt och alla. Ska försöka knåpa ihop nåt som ska likna en gratäng, söka jobb och planera en kräftskiva, till vilken de flesta kommer senare till vilket får mig att fundera på om dom där aktiviteterna jag och Niklas planerar kanske blir överflödiga? Som det verkar nu kommer Ellen, Simon, Josse och Dennise (och jag och Niklas så klart) på utsatt tid. Sex personer till lekarna. Det klart, blir vi så många kör vi på! Men det är tråkigt, men det klart, har folk jobb så har dom. Ska folk på fotboll så ska dom. Det är bara ens om sagt att hon inte kan komma alls, vilket faktiskt är ganska bra med tanke på det relativt korta varslet. Och just det ja, det är en som inte svarat alls än. Så två kommer inte då antar jag. Men det är bra ändå :D

Nu ska vi se om den där jävla maten ska bli av idag eller om jag ska svälta oss båda till döds. Av blir den iaf, men det vete fan om den kommer att vara ätbar. Jag vill skita i allt och sticka ut och springa en lång runda. Det får jag göra sen. När jag hinner. Fy fan, allt gör mig förbannad. Jag kan bara inte komma på varför jag är så arg?! Helvete då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar