onsdag 4 augusti 2010

Min underbaring..

Visst, han kan vara mysig och gosig. Ibland. När han är full är han riktigt gullig. Men när jag kommer hem från jobbet klockan 4 efter att ha jobbat sedan klockan 7 och är svintrött, då vill ju jag som dom flesta ta det lite lugnt och varva ner. Men det får minsann inte jag. Nänä, för i helvete, ett schackbräde står uppdukat och färdigt åt mig. ÅT MIG, som HATAR schack!! Den jäveln tvingar mig att spela en omgång som jag inte är speciellt engagerad i. Tack vare det tar tortyren bara 5 minuter, sedan var min kung förlorad. Men ändå! Och inte nog med det! Nä, för i morse när jag vaknade och skulle gå ner för att äta frukost vid 6-tiden ville jag ge min lilla älskling en hejdå-puss på munnen. Och vad gör han då? Jo det ska jag berätta. det lilla äckliga aset grimaserar och vänder sig om, in mot väggen! Nu påstår han att han inte var vid medvetande.. yeah yeah, whatever..

(För att inga missförstånd ska uppstå, detta inlägg är inte så seriöst som det låter. Han är jättegullig och bra på många sätt. Tex, just nu är han ute och klipper gräset :D Det finns några anledningar till att vi varit ihop i 3 ½ år... ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar