lördag 21 augusti 2010

24 timmar från nu

Ja och så var det den där resan.. Vi skulle visst åka den 22/8.. Ett datum som fortfarande verkar ligga sisådär 3 veckor fram i tiden. Men så igår kom jag på att det då var 2 dagar tills vi skulle åka. Och idag kom jag på att jag inte ens börjat packa. För det är ju fortfarande så långt kvar, så varför ha allt liggande i väskan så länge? Heheh.. Imorgon ja... 17:15 går planet. Helt otroligt. Jag börjar ju fan bli nervös nu! Vad ska man ha med sig? Behöver man packa lakan och handdukar och sånt eller kan vi låna det i lägenheten? Inte en aning! Räcker det med 6000 kr fram tills på torsdag? (Joo, det borde det göra, men just nu kan jag knappt klura ut hur man öppnar resväskan! Jag blir sån när jag blir orolig och stressad...) Och hur fan ska Niklas klara sig utan mig i 14 dagar? Eller snarare, hur ska jag klara mig utan honom.. Kommer längta ihjäl mig! Får hitta nån mysig spanjor att ha som semesterpojkvän. folk skaffar ju sommarkatt, så varför inte? ;) En tröst är åtminstone att jag kanske nån gång kommer bada i samma hav som Sara. Vi kan ju vinka åt varandra. Och skicka flaskpost! Det är ju seriöst något man borde göra nån gång. Tänk vad kul att hitta en flaska med nåt kul meddelande. Helst ska det vara skrivet när man fått i sig lite dricka ;) Eller nä, det blir ena en liten besvikelse. Seriöst (typ) ska det va!

Åh herregud! varför är jag så nervös? Eller ah, jag är inte så nervös än. Men jag börjar tänka och känner att jag kommer vara ybernervös när vi åker mot Säve. Tur att jag har Ellen och Josse som moraliskt stöd. dom känner nog likadant. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar