söndag 8 augusti 2010

Idag var en sån där dag när man inte kommer igång över huvud taget. Igår var det släktkamp, mitt lag kom 2:a och det blev rätt sent på natten innan man kom o la sig. När vi åkte hem från Varberg vid tvåtiden fick Niklas köra stora delar av vägen, och jag somnade bredvid honom! Det är inte bra att vara så slö mitt på dagen att man somnar, för att ja, man blir ju seg som kall sirap i huvudet! Man vill bara sova, men gör man det blir det bara värre. Vad man ska göra är ist att aktivera sig, typ springa en runda eller bara komma igång med nåt som behöver göras. Jag löste det genom att ta hand om lite tvätt, äta lite och åka och kolla på mitt Örby göra en bra match mot Tranemo. Grymma som dom är vände de 3-0 till 4-3. Det sista avgörande målet gjordes i 90:e minuten, en mycket bra avslutning på en spännande match! Alla vi som stod och kollade på kände nog samma sak; fan va gött det hade varit att vara med och spela idag! Referat kan läsas på Örbys hemsida under Div.3 södra -10, spelschema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar