lördag 7 augusti 2010

Min lediga helg :)

Igår var det en avslutning på den gångna träningsveckan med laget (en vecka som jag endast varit delaktig och aktiv i en dag, vill inte räkna mitt supporterskap i matchen mot HUS som delaktighet. En match som vi vann med 4-1 btw :D ) Vi sköt luftgevär i Skene och grillade efter det, mycket trevligt! var fyra poäng ifrån en finalplats, det är jag ganska nöjd med :) Efter det åkte vi ner till stugan, grattade min kusin som fyllde år och sen gick vi och la oss. Mycket skönt att få sova ut! Min plan var att gå upp halv 8, äta lite, vila lite till och springa en runda vid 8-tiden. Så blev inte fallet. Jag somnade om. Nu är klockan halv tio, så det är dags att ge sig av nu ist. Sedan ska jag upp till torget och kolla på vad för roligt dom kan ha där. Kanske en väska som jag gillar? :)

Ikväll är det släktkamp i Träslövs läge! Pappas syskon med familjer, barn och barnbarn delas in i lag och sedan tävlar vi mot varandra i små roliga tävlingar. Det ska bli riktigt kul!

Imorgon är det match, seriestart i Örby. Blir jag inte uttagen ska jag iaf dit och kolla. Känns som att det kommer gå fiiint :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar