torsdag 19 augusti 2010

Man känner sig lurad och förbannad!

Fick korten från bal- och studentfotograferingen idag. Kollade på dom och blev så arg och besviken att jag började svära och gråta. 2000 kronor för kort, jag kunde inte ens välja att bara köpa en skiva med bilderna på utan att också köpa pappersbilderna vilket hade kostat dubbelt så mycket (=ovärt!), och bilderna är inte ens bra! Visst, fina så sett, men färgerna var kassa! Min klarröda klänning är allt annat än klar och röd i färgen på nästan alla korten från baldagen. Den fina gröna färgen i bokskogen där studentkorten togs är mera gulaktig än grön. Mycket fult! Inte ens Lygnerns blå färg fick komma fram. Tobias sa något mycket bra; "Dom ser gamla ut". Spot on! Så jag har ägnat tio minuter till att skriva ett mail till henne där jag förklarar att jag antingen vill ha tillbaka pengarna eller få nya, finare kort. Kunde inte låta bli att påpeka att jag är besviken över att lägga nära 2000 kronor på något jag hade kunnat göra själv. Hoppas på svar från henne snart. Det ska bli kul att se vad hon skriver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar