tisdag 3 augusti 2010

Andra sovmorgonen på raken, inte helt fel! Vädret är fint också, så innan jag cyklar iväg till jobbet tänkte jag gå ut och hjälpa päronen med vad dom nu sysslar med ute i trädgården. Jag måste också ringa till tränaren och meddela att jag visst inte kommer på träningen ikväll eftersom jag jobbar... och troligtvis inte kan vara med på matchen imorgon mot Ubbhult/Hällingsjö/Sätila för att jag jobbar. Inte för att jag tror att jag skulle blivit uttagen iaf eftersom jag inte varit på nån träning sedan uppehållet tog slut, men ändå... mitt engagemang är inte på topp om man säger så. Jag hoppas iaf att det kommer gå bra för dom som är med!


Nu ska jag slå slag i saken och röja upp här efter min frukost, gå ut och hjälpa till lite för att sedan ta på mig hjälmen och trampa iväg mot Järnvägsgatans servicelägenheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar