måndag 9 augusti 2010

ÅNGESTATTACK


JAG SAKNAR SKOLAN! Herregud vad jag saknar min klass och allt som hör därtill! Jag vill också komma tillbaka den 19 augusti och lägga mig i våran äckliga soffa och sitta framför våra datorer, kanske spela Achtung, die Kurve! eller Tetris igen. Jag vill inte ha träffat alla för sista gången. Herregud det var ju hela livet i 12 års tid och de sista tre var några av de bästa ju! jag vill ha klassåterträff. NU!
Tänk vilka minnen som kommer över en när man röjer på sitt ostädade rum och hittar gamla skrivböcker från skolan. Vilka flash-backs! Saknaden vällde över mig när jag först hittade Räddningstjänstpärmen, sedan Sjukvårdsboken, Psykologi A, Socialpsykiatri, Omvårdnad.. Jag saknar det så mycket! Jag saknar dom så mycket!

Det var bra tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar