söndag 22 augusti 2010

Det närmar sig

Har jobbat 7-10 idag på morgonen och nu tror jag att jag har packat allt jag ska ha med mig. det börjar gå upp för mig att vi ska åka idag. Om 5 timmar och 15 minuter för att vara ganska exakt. Jag är lite mer nervös nu än jag var igår. Kan tänka mig att det kändes så här för Sara innan hon åkte till Frankrike, men kanske 58 gånger värre. Jag har börjat oroa mig för hur det ska lösa sig med maten. Varför liksom? "Åh, jag har inte lagt ner några recept. Ska man göra det? Behövs det?" Får fråga tjejerna när dom kommer. Men det är nog inte fel. Nåt gott kan man ju ta med i alla fall.

Stora problem jag har. Det är fruktansvärt ;)

1 kommentar:

  1. vi hinner inte bada i samma hav, jag är tillbaka nu, men jag hoppas att du kommer att ha det grymt i spanien :)

    SvaraRadera