onsdag 4 maj 2011

Så, nu är jag hemma över dagen! Härligt med internet, jag vet var jag fastnar några timmar när jag varit borta från det i typ en vecka! Idag ska jag först ut på en promenad med Carro, sen ska jag göra mig i ordning hos ir Niklas, sen blir jag upplockad där av Dennise och vi åker till Alex i Lerum för god mat, dryck och en j*vla massa tjat! Det ser ut som att kvällen blir mycket lovande!

Och vad har jag gjort nu sedan sist jag uppdaterade? Hmmm... Det har varit Valborg. Alltså bröllop för min kusin Daniel och hans älskade Linda i Varberg. Mycket vackert. Jag fick tårar i ögonen när dom kom i i kyrkan och brudmarchen drog igång för fullt. Det är så fint och glatt!! Bröllopsfesten var på Getterön på ett ställe som heter Parasollet. Så sjukt fint det var där ute! Underbart väder, det låg vid stranden så vi hade havsutsikt och ja, det var jättefint! Jag och Niklas hamnade vid ett perfekt bord. Jättetrevligt folk (stockholmare, vilket ledde till att jag själv började prata stockholmska. Jag som trodde jag inte kunde dialekter alls! :D ) Det var jättetrevligt, men eftersom många gäster var småbarnsfamiljer blev inte festen så lång. Jag och Niklas drog oss tillbaka vid halv 9, bytte om och tog oss till stan och mötte upp Emil, Nyrell och Limmert.  Jag hade skitkul! Bästa valborg hittills på nästan alla sätt. Tyvärr kan jag meddela att jag slarvade bort mitt VISA. Great. Inga pengar förlorade och det är spärrat, så jag hoppas jag får det nya imorgon :)

I söndags kom Emil, Nyrell o Limmert ner till stugan. Vi tjatade massa och åkte sen till Tre Toppar. Ett måste, så enkelt är det. Världens bästa glass. Värt, trots att vi (mest Nyrell som var blå om armarna) frös en del ;)

I måndags gick jag på mitt vikariat. trevligt, tror jag kommer trivas på den avdelningen i sommar :)

Har haft en toppenhelg! Nu ska jag packa lite och hyffsa till mig för en promenix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar