söndag 15 maj 2011

Dags för uppdatering?

Dåligt med uppdatering det senaste. Har varit internetlös ett bra tag, och när jag kunnat har jag inte orkat blogga. Det senaste har jag iaf jobbat och roat mig med fest, fotboll och mys med min bibi. Jag klagar inte!

I veckan har jag varit på Ge-Kås med mamma. Väldigt trevligt, ingen av oss flippade! Lagom med folk och vi kom hem med många bra saker. Bland annat en hjärtformad stekpanna som man kan steka ägg och pannkakor i. Vet inte hur jag klarat av att leva utan den tidigare?  Efter Ullared släpptes jag av i Skene för att spela lite fotboll med Emil, Nyrell och Limmert. Blev att vi körde pricken eftersom vi bara var 4. Jag lämnade planen med en öm fot och ett märke strax under magen och över låren efter några fullträffar från kära kompisar. Tackar för dessa. Och tackar gud att jag föddes som kvinna.

I helgen har det varit fullt ös! Långledig har jag varit, torsdag - söndag och det ska man ju ta vara på på bästa sätt! Torsdag var Ullared och fotboll. Fredag badades det badtunna hos Emil med Niklas,  Daniel, Malin, Nyrell, Limmert, Natalie och Mathilda. Lördag åkte jag, Niklas, Daniel, Malin, Nyrell och Limmert ner hit till stugan. Åt pizza och drack goooda saker. Idag har vi firat dagen efter med en frukost bestående av lite bröd, negerbollar och dammsugare och sedan en tripp till Tre Toppar. Håller nästan på att bli en tradition? Hoppas det!

Veckan som kommer ska bjuda på jobb, lite fotbollslir och lite mer hoppas jag? Onsdag-fredag skulle Dennise och Alex kommit hit till stugan för lite tjejkväll, men det får tyvärr skjutas upp. Det är väldigt tråkigt, men ibland blir det så. Den som väntar på nåt gott... ;)

Nu vräker regnet ner. Skönt att det kom nu och vi fick en solig förmiddag så glassen kunde smaka. Resten av dagen kommer nog spenderas i soffan med rester sedan igår. Chips, dipp, pizzasallad... Ja ni fattar, det kan inte bli mycket bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar