onsdag 25 maj 2011

Onsdag

Tanken idag var att jag och Dennise skulle åkt till Cattis en sväng för lite prat och chill, men det uppstod förhinder så det får bli en annan gång. Jag och Dennise drog i stället till Café Träffpunkten för lite mat, fika och tjat. Mysigt! :) Värt att anmärka på är att vi inte fick köpa tacobuffé för att köttfärsen var slut. Husets paj med. En svår motgång som jag fortfarande har problem att acceptera. Som tur var fick vi ta av salladen och såserna som fanns. Och ja, varför klaga, vi blev mätta ändå ;) Väldigt gött att sitta och prata, tackar så hjärtligt för det! :)

Nu känner jag mig sådär lagom äckel-trött. Som man kan göra när man inte gjort så många knop under dagen. Eller igår. Eller dagen dessförinnan. Och... ja ni fattar. Så jag tror att en löprunda på några behagliga km skulle sitta gott för fläsket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar