fredag 27 maj 2011

Rastlös? Ja...

Niklas har varit här en stund mellan sina lektioner. Det är det enda som hänt idag. Det är inte bra för mig att vara ledig, jag blir ju helt jävla apatisk! Som tur är har det precis slutat regna.. Det är 16,3 grader ute och blåser måttligt = perfekt väder för att springa en sväng. Så jag får gjort nåt vettigt idag. Ikväll ska jag och Niklas åka ut till Limmert med en massa annat folk och basta. Limmert ska bjuda på mat med. Ska bli intressant...

Emma: Vad bjuder du på för gott imorrn då?
Limmert: Det blir nog grillat tror jag.
Emma: Det ska regna hela dagen imorrn...
Limmert: Nej då!
Emma: Haha, jo det ska det.
Limmert: Jasså... vi får väl se vad det blir då...

Ni kan ju tänka er hur höga förväntningarna är! Han har lovat hemlagat och jag tror faktiskt inte vi blir besvikna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar